Мнемознайко

25.12.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

18.12.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

Тема: Таємниці кольорів.
Веселка - це яскраве явище на небосхилі, створене із сонячних променів, які відбилися у дощових краплях.Таке явище можна спостерігати під час або дощу. Веселка має вигляд різнобарвної дуги або півкола.
        У слов'янських міфах  та легендах веселку вважали чарівним небесним мостом, перекинутим з небес на землю, дорогою, якою янголи сходять  з небес, набирати воду з річок. Цю воду вони наливають у хмари і звідти вона падає дощем. Веселку складають  7 кольорів: червоний, помаранчевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий.
       Як запам'ятати послідовність кольорів веселки? Все дуже просто - вивчити простий, коротенький віршик:

ЧЕПУРНИЙ - червоний
ПУЗАТИЙ - 
помаранчевий
ЖУК - 
жовтий
З'ЇВ -
 зелений
БАРВИСТИЙ - 
блакитний
СВІЖИЙ - 
синій
ФРУКТ - 
фіолетовий


Дякую за роботу!

11.12.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

Тема: Предмети та його ознаки.
Доброго дня, дорогі діти.Світ навколо нас цікавий та різноманітний. Люди і машини, рослини і тварини, моря і гори, сонце і зорі...Усе, що нас оточує - це предмети, різні події, явища природи, істоти і неістоти.Усі предмети можна описувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати, систематизувати.Вони можуть мати свою назву, колір, розмір, матеріал, звук, рух і смаку.
Виконай інтерактивний аркуш познач які спільні ознаки мають предмети.

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=1&s=%D0%9C%D0%BD%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0&t=0qip9fje1i6&sr=n&ms=uz&l=yr&i=tdnxsno&r=mg&db=0&f=dzdduddu&cd=p2toh4eqr7o1lisznlmpljvb2ngnnxnnxxg

04.12.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

Тема: Шкідники спілкування.

Врятує світ краса-
Завжди так говорили.
Тепер врятує світ лиш доброта.
Бо однієї вже краси занадто мало,
Бо стільки всюди зла,- людина вже не та.
Тож, люди на Землі
Спішіть добро творити,
Щоб нам не згинути у морі зла,
Щоб кожен міг серед краси прожити
У царстві справедливості й добра.

Коли одного з давніх філософів запитали: “Що цінніше — багатство  чи слава?”, він відповів: “Ні багатство, ні слава не роблять людину  щасливою. Здоровий жебрак щасливіший за хворого короля!”. А якщо здоров’я — найцінніший скарб, то його треба берегти,  зміцнювати, оберігати, захищати. А від чого треба захищати наше  здоров’я? Що йому
може загрожувати?

  • Як ви гадаєте, сварки, бійки та конфлікти шкодять нашому здоров’ю?

Сьогодні на уроці ми поговоримо  про шкідників спілкування. Дізнаємося, що таке конфлікт, з’ясуємо,  як уникати конфліктних ситуацій і що робити, якщо така ситуація виникла.Усі ми різні. Скільки людей — стільки
й характерів. У кожного  з нас є свої інтереси, уподобання, плюси та мінуси в характері. Тому  дуже важливо вміти спілкуватися з іншими людьми, щоб уникати конфлікту.  Буває так, що люди не можуть про щось домовитися, сперечаються, сваряться. Тоді кажуть, що виник конфлікт.
Конфлікт у перекладі з латини — це “зіткнення” або “боротьба”, вороже ставлення.
Завдання 1.Розглянь уважно малюнок , як ти вважаєш , чому гніваються діти один на одного? Хто з них правий? Чому? Перегляд відео “Розв’язання конфліктів у мирний спосіб” Які корисні рекомендації ви почули?

  • Як ви гадаєте, чи лише під час карантину можна використовувати ці поради?
  • Чи можете ви доповнити ці поради своїми?

Завдання 2.Познайомся з поняттям " шкідники спілкування"
Шкідники спілкування  або конфліктогени - це слова, дії або бездіяльність, що здатні привести до суперечки  чи навіть конфлікту. Якщо ти хочеш навчитися гарно спілкуватися , викликати до себе повагу  однокласників, знайомих - уникай " шкідників спілкування".
Види шкідників спілкування:

  • обман;
  • звинувачення;
  • образи;
  • хвалькуватість;
  • крик;
  • суперечка;
  • мовчання;
  • жадібність;
  • погрози;
  • перебивання.

Завдання 3. Прочитай назву конфліктогену , знайди аналогію у відповідній піктограмі.
Виконай інтерактивний аркуш:
Всі ми різні. Кожен з нас особливий, індивідуальний. Але всі ми люди і повинні прагнути у спілкуванні бути ввічливими, чемними, уважними, вміти не тільки вислухати один одного, а й відстоювати свою думку.

Добрі слова - корені.
Добрі думки – квіти.
Добрі справи – плоди.
Добрі серця – сади.
Піклуйтеся про свій сад і не дозволяйте йому  заростати бур'янами, наповнюйте його сонячним світлом, добрими словами і добрими справами.
Дякую за роботу!

27.11.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

Секрети спілкування: правила поведінки в школі та на уроках.


Доброго ранку, дорогі діти.
Наче вулик — наша школа,
Вся вона гуде, як рiй,
І здається, що довкола
Розквiтають квiти мрiй.
Бiгають, смiються дiти,
Та лиш дзвоник задзвенить —
Стане тихо, нiби квiти,
Поховались бджоли вмить.
Правила  - це певний   взаємозв'язок між явищами чи закономірностями.
Наприклад, якщо взяти за правило чистити зуби, то вони будуть здоровими. Якщо взяти за правило не сперечатися, а домовлятися з іншими - стосунки будуть значно кращими.
Завдання 1. Які правила ви знаєте? Знайди відповідні правила у піктограмах, підпиши.
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=1&s=%D0%9C%D0%BD%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0&t=0qip9fje1i6&sr=n&ms=uz&l=pb&i=tduzoxo&r=fk&db=0&f=dzdduzuz&cd=p2toh4eqr7o1lhfznxgjmjec2ngnnxgxgxg

Щодня до школи приходять учителi та учнi. У них спільне завдання — зробити так, щоб усi хлопчики й дiвчатка стали справжнiми людьми: розумними, працьовитими, освiченими i вихованими членами суспiльства. Якщо у людей
спiльна справа, якщо вони багато часу проводять разом , то стають необхiдними такi норми поведiнки - правила,  якi полегшують їхне  спiлкування, їхню взаємодiю. 

Завдання 2. Познайомся з правилами поведінки в школі та на уроці, знайди відповідні  правилам цифрові піктограми, впиши порядковий номер відповідного правила.
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=3&s=%D0%9C%D0%BD%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0&t=0qip9fje1i6&sr=n&ms=uz&l=lu&i=tduzntz&r=ey&db=0&f=dzdduzuz&cd=p2toh4eqr7o1laxznxglzgri2ngnnxgxgxg


Дякую за старання! До нових зустрічей!

20.11.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

Тема: Важливі телефони.

Доброго дня, дорогі діти! Сьогодні ми з вами продовжуємо знайомитися з "цифрообразами"
Світ, що нас оточує, цікавий і чудовий, але на жаль, він приховує чимало небезпек. Що ж таке небезпека?
Небезпека – це явища, процеси, об’єкти, які здатні за певних умов завдавати шкоди здоров’ю людини як відразу, так і в майбутньому, тобто викликати небажані наслідки.
Для допомоги населенню, яке потрапило у небезпеку, існують особливі формування людей, оснащені технікою. Вони працюють як у мирний, так і у воєнний час. До таких формувань належать рятувальні служби на воді, у горах; служба швидкої допомоги; служба надзвичайних ситуацій; пожежна охорона; газова служба тощо.
Переглянь відео "Служби порятунку"
- Пригадайте рятувальні машини, з якими ми  часто зустрічаємося в житті. (Швидка допомога, служба газу, поліція,
пожежна машина )
 - За якими номерами ми можемо їх викликати по телефону? Виконай інтерактивний аркуш.
Завдання 1..Знайди на малюнках підказки телефонних номерів екстрених служб; пожежників і служб порятунку, поліції, швидкої допомоги.та газової служби.
Завдання 2.Розшифруй , який номер телефону зашифровано на малюнку.

Дякую за роботу!

13.11.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

Тема:Математичні таємниці. Цифрообрази.
Вітаю вас , дорогі діти. Сьогодні ми з вами згадаємо спосіб  запам'ятовування чисел за допомогою прийому цифрообразів.
Цифрообраз - це образні аналогії цифр. за допомогою яких легше запам'ятати певну цифрову інформацію.
Завдання 1 Розглянь малюнок. розкажи, що ти бачиш. Дай відповіді на запитання:
Які образи тобі знайомі? З яких цифр вони складаються?
Завдання 2  Розглянь систему цифрообрразів, зображених у таблиці. Пригадай, що ти таке цифрообрази. У кожному рядку перші три образи перед цифрою схожі на неї за певними ознаками, назви їх.
Пограй в інтерактивні ігри:
2.Знайди пари чисел.: 
Дякую за урок! До зустрічі!

06.11.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

Тема: Секрети спілкування: правила поведінки в школі та на уроках.
Доброго ранку, дорогі діти.
Наче вулик — наша школа,
Вся вона гуде, як рiй,
І здається, що довкола
Розквiтають квiти мрiй.
Бiгають, смiються дiти,
Та лиш дзвоник задзвенить —
Стане тихо, нiби квiти,
Поховались бджоли вмить.
Правила  - це певний   взаємозв'язок між явищами чи закономірностями.
Наприклад,
якщо взяти за правило чистити зуби, то вони будуть здоровими. Якщо
взяти за правило не сперечатися, а домовлятися з іншими - стосунки
будуть значно кращими.
Завдання 1. Які правила ви знаєте? Знайди відповідні правила у піктограмах, підпиши.
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=1&s=%D0%9C%D0%BD%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0&t=0qip9fje1i6&sr=n&ms=uz&l=pb&i=tduzoxo&r=fk&db=0&f=dzdduzuz&cd=p2toh4eqr7o1lhfznxgjmjec2ngnnxgxgxg

Щодня
до школи приходять учителi та учнi. У них спільне завдання — зробити
так, щоб усi хлопчики й дiвчатка стали справжнiми людьми: розумними,
працьовитими, освiченими i вихованими членами суспiльства. Якщо у людей
спiльна справа, якщо вони багато часу проводять разом , то стають
необхiдними такi норми поведiнки - правила,  якi полегшують їхне
спiлкування, їхню взаємодiю. 


Завдання 2. Познайомся з
правилами поведінки в школі та на уроці, знайди відповідні  правилам
цифрові піктограми, впиши порядковий номер відповідного правила.
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=3&s=%D0%9C%D0%BD%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0&t=0qip9fje1i6&sr=n&ms=uz&l=lu&i=tduzntz&r=ey&db=0&f=dzdduzuz&cd=p2toh4eqr7o1laxznxglzgri2ngnnxgxgxg

Дякую за старання! До нових зустрічей!

30.10.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

Тема: Секрет вивчення скоромовок .Доброго дня, любі діти! Сьогодні на уроці ми з вами будем вивчати скоромовки за допомогою мнемотехнічних таблиць.Переглянь відео та спробуй вивчити скоромовки.
Впевнена, що у вас все вийде.Ви молодці!

16.10.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

Тема: Буквені пікторгами.Доброго дня, дорогі діти. Сьогодні  ми з вами будемо формувати навички  засвоєння інформації, познайомитися з поняттям "Буквені піктограми".Буквені піктограми - це створені зображення у вигляді  букви.
Завдання. Відгадай та запиши у відповідні образи букви.
  Трішки відпочинь , пограй нейропсихологічну гру!
Впевнена - ви впораєтеся з  завданням! Бажаю гарного настрою та успіхів!

Стоп урок! Ви молодці! Дякую за старанність!

09.10.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

Тема: Секретні номери. 
Доброго дня, дорогі діти. Сьогодні  ми з вами будемо формувати навички засвоєння інформації, познайомитися з прийомом "Нумерації".
Нумерація - від лат.numero - лічу - це прийом, під час якого порядкова система формується образами, що мають ознаки числа свого порядкового номера. Це спеціальні зображення, що нагадують цифри.
              Трішки відпочинь , пограй з Лорі.
Впевнена - ви впораєтеся з  завданням! Бажаю гарного настрою та успіхів!

02.10.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

Урок №5 Тема: Таємниці шифрування.
Доброго дня , дорогі діти! Сьогодні ми з вами познайомимся з історією письма та способами шифрування інформації за допомогою піктограм.
Піктографія - це найперше письмо у світі. Первісні люди зображували предмети та дії за допомогою простих малюнків. Ці зображення допомагають нам більше дізнатися про їх життя. А піктограми - це спосіб зобразити у повсякденному житті певні слова-предмети, поняття, назви або створити ребуси для образного сприймання.
Завдання 1
Розглянь піктограму в якій первісний художник зобразив своїми піктограмами: Як людина працювала, щоб полювати на моржа плела сітки     
              

      
 Давайте попрактикуємося у розшифровуванні  піктограм.
Виконай інтерактивний аркуш . З'єднай слова з відповідними спрощеними малюнками-піктограмами.
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=1&s=%D0%9C%D0%BD%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0&t=0qip9fje1i6&sr=n&ms=uz&l=ss&i=tdzftzu&r=xl&db=0&f=dzdduzzf&cd=p2toh4eqr7o1lppzngezgxma2ngnnxggexg
Потренуй можливості свого мозку. Нейропсихологічна гра "Майстерні руки"            
           
 Дякую за старання, ви молодці!

25.09.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

Тема : Як запам'ятати групу слів.
Доброго дня, дорогі діти,  сьогодні ми з вами продовжуємо тренувати свою  пам'ять. Навчимося запам'ятати групи слів за допомогою історій , а також розповідати історії за малюнком.
Завдання 1
Подивись на малюнок, послухай історію  та запам'ятай слова: осел, окуляри, стілець, казка, хлопчик, кіт, мікроскоп, динозавр, пальма, бочка.
Кумедний осел в окулярах, сидів на стільці і читав казку маленькому хлопчику-бешкетнику, який тягнув кота за хвіст.Тому кіт однією лапою схопився за мікроскоп, а іншою за - шию динозавра. Динозавр сховався за пальму, що росла у бочці.
Завдання 2 
Спробуй  розповісти історію по  пам'яті, користуючись малюнком. Порахуйте  скільки слів ви запам'ятали.


 
Час відпочити! Пограй з Лорі!

Ви молодці! Дякую за старання!

18.09.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

Тема: Секрети геометричних фігур.
Вітаю вас любі діти, сьогодні у нас незвичайний урок. 
- А чи любите ви подорожувати? - І я люблю. А зараз ми відправимось у надзвичайно цікаву мандрівку містом геометричних фігур, впродовж якої ми будемо досліджувати одну із чарівних властивостей об’єктів навколишнього середовища  — форму. Але перед тим, як ми почнемо мандрувати, перевіремо свою уяву.
Завдання 1. Розгляньте зображення, що ви бачите? 
  Подивіться навколо себе і скажіть: Яку форму має стіл? Вікно? Обруч? Лампа? Кімната?.. А що таке трикутник, квадрат, коло? Які ще геометричні фігури ви знаєте?
 Завдання 2. Перегляньте  мульфільм "Веселі фігури",  познайомтесь з геометричними фігурами ,  знайди їх зображення в аркуші.
Завдання 3. З'єднай кожний предмет із тією фігурою, до якої він найбільше подібний.

11.09.2023р.

Кроки до виконання 

Попрацюй

Тема :  Уява. Пам'ять.
Доброго дня, дорогі першокласники! Сьогодні ми з вами розпочинаємо цикл занять для розвитку нашої пам'яті. На  заняттях ми будемо  виконувати вправи, які  більше схожі  на ігри. Ви любите гратися? Але наші ігри будуть  не лише нас розважати, а й принесуть користь.Ці  ігри поліпшать вашу пам'ять, увагу, уяву за умови, що ви в них будете приймати активну участь.  Як ви гадаєте, у вас гарна пам'ять? Давайте перевірем!
Виберіть вправи, що вам найбільше сподобали, напишіть в коментарях, що ви побачили.

Впевнена - ви впораєтеся з усіма завданнями! Бажаю гарного настрою та успіхів! 



Немає коментарів:

Дописати коментар

                                           Посилання на онлайн урок Войти Zoom Конференция https://us04web.zoom.us/j/9020239912?pwd=9DNV99Yt...